Основні причини:
1. Не достатньо залишку на балансі sim-карти системи. Рекомендується поповнити рахунок. У більшості систем за замовчуванням тариф 1 день - 1 грн, щоб перевірити баланс треба відправити запит через Мобільний додаток - Стан, Локація - Запросити баланс або СМС команду на номер телефону системи авто****(ПІН код ) X1 *111# для абонентів Києвстар, наприклад якщо секретний ПІН код (наприклад) 1778, то команда будет така 1778 X1 *111#Якщо в результаті запиту відповіді немає - це означає що балансу немає залишку и траба поповнити рахунок. 2. Автівка знаходиться на підземному паркінгу та/або в іншому місці де немає GSM зв’язку
3. Якщо автівка знаходиться за кордоном. Потрібно увімкнути роумінг. Та за необхідністью поповнити рахунок sim-карти системи.
“Що головне - в цей час автівка знаходиться під охороною, всі функції захисту та блокування працюють, захищаючи Ваш автомобіль”